جدیدترین مطالب امروز

هایفوتراپی روشی کم خطر برای زیبایی بیشتر پوست !

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : زیبایی

هایفوتراپی روشی کم خطر برای زیبایی بیشتر پوست !

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اعمال متعدد زیبایی هستند ، حتما با واژه ای به نام هایفوتراپی نیز آشنایید ؛ پس بد نیست که کمی بیشتر درخصوص این روش طب زیبایی بدانید .

هایفوتراپی چیست ؟

دکتر سید مسعود داوودی متخصص پوست و مو در خصوص هایفوتراپی اظهار کرد : هایفوتراپی امواج صوتی با فرکانس بالاست که از خصوصیات این امواج نفوذپذیری بالای آنها در پوست و اعضای زیر پوست است .

این متخصص پوست و مو تصریح کرد : این امواج صوتی وقتی به عضلات می ‌رسند باعث گرما در پرده اسمس می‌ شود که گرمایی که در اسمس تولید می ‌شود باعث انقباض این پرده و سپس با کشیدگی بافت پوست و بافت ماهیچه زیر آن ، موجب لیفت پوست صورت می ‌شود .

داوودی در رابطه با کاربرد هایفوتراپی تصریح کرد : افرادی که رژیم‌ های لاغری گرفته ‌اند و اضافه وزن داشته‌ اند بعد از مدتی دچار شلی یا افتادگی پوست صورت می‌ شوند که می‌ توانند از هایفوتراپی استفاده نمایند .

وی افزود : اشخاص دیگری که گزینه ‌‌های مناسب هایفوتراپی هستند ،‌ افرادی هستند که شیار کنار لب و عادت به خندیدن دارند که هایفوتراپی برای آنها نیز تأثیر گذار است .

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه هایفوتراپی برای رفع غبغب نیز کمک خواهد کرد ،‌ اذعان کرد : به طور کلی هایفوتراپی برای برطرف کردن شلی و افتادگی پوست پیشنهاد می ‌شود اما تاثیر آن به طور ۱۰۰ درصدی نیست .

وی ادامه داد : میزان بهبودی در اثر هایفوتراپی در افراد مختلف متفاوت است لذا بطور متوسط در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد بهبودی ایجاد می ‌کند .

داوودی در خصوص عوارض این روش درمانی بیان کرد : هایفوتراپی عوارض خاصی ندارد اما در برخی قسمت‌ های بدن از جمله گردن‌ ، قسمت ‌های حاشیه صورت و اطراف کره چشم نباید انجام شود .

این متخصص پوست و مو مزایای هایفوتراپی را عدم نیاز به جراحی ، نداشتن خونریزی و جای زخم دانست و افزود : افراد می‌ توانند پس از انجام هایفوتراپی به کارهای روزمره خود بپردازند و درمحل کار خود حاضر شوند و مانند لیفتینگ نیاز به جراحی ندارد و عوارض آن بسیار کمتر می باشد .

منبع : Yjc

مرتبط ها

قالب خبری