جدیدترین مطالب امروز

ارگاسم دیرهنگام در خانم ها و بررسی دلایل آن

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : ازدواج و خانواده

ارگاسم دیرهنگام در خانم ها و بررسی دلایل آن

از جمله مشکلات جنسی که در یک ازدواج می تواند رخ دهد ارگاسم دیر هنگام خانم ها است ، این مورد که در مردها نیز بروز می کند دلایل روحی و جسمی مختلفی دارد .

ازدواج به دلیل کامل کردن جنبه های مختلف زندگی لازم و ضروری است . یکی از این جنبه ها ارضاء کردن میل جنسی می باشد که همانگونه که مسئله ای حائز اهمیت و مهم است آنقدر محکم نیست که بتوان بدون در نظر گرفتن مابقی موارد ، با تکیه برآن تن به ازدواج داد . شاید تا کنون درخصوص مشکلات جنسی مردها زیاد شنیده باشید ، حال به بررسی دلایل روحی و جسمی خانم ها در زمان طولانی برای رسیدن به ارگاسم خواهیم پرداخت .

ارگاسم ممکن است بسیار دیر اتفاق بیفتد و یا هیچگاه با لذتی که باید رخ ندهد ، دلایل این امر می تواند بعد جسمی یا روحی داشته باشد ، به عنوان مثال زمانی که در رابطه ی طرفین مشکلی وجود دارد و یا زن احساس کند که تحت سوء استفاده ی جنسی قرار گرفته است و… ذهنیت منفی ایجاد شده مانع از رسیدن به ارگاسم خواهد شد . سلامت اعصاب ، مصرف داروهای هورمونی ، احساس خجالت از همسر و مشکلاتی از این قبیل نیز در رسیدن به ارگاسم می توانند مشکل ساز باشند .

تحریک شدن بدن فرد به دست خودش ( چه در خانم ها و چه در مردها ) مانع از رسیدن به ارگاسم راحت خواهد شد ، بنابراین خودارزایی می تواند زمینه ای فراهم کند که بدن فرد دربرابر تحریکات خارجی واکنش مثبتی از خود نشان نداده و به ارگاسم نرسد .

برای پیدا کردن دلیل مشکل و رفع آن باید با مراجعه به درمانگرهای جنسی اولین قدم را در رفع مشکل برداشت . درمانگرهای جنسی با مشاوره و گفتگو ( سوال هایی درخصوص رابطه ی جنسی شما و همسرتان ، بعلاوه امیال جنسی طرفین ) دلیل اصلی به ارگاسم نرسیدن را تشخیص می دهد ، چه بسا که مشکل اختلالی کوچک در یک غده درونی باشد که با مصرف دارویی ساده به راحتی در دست کنترل دربیاید .

برای رسیدن به ارگاسم لازم است اندکی با روحیات جنسی خود صادقانه تر برخورد کنید . یک خانم علاوه بر تحریکات جسمی ، به خیالپردازی جنسی نیز احتیاج دارد . به آن معنا که شما باید ابتدا دریابید با چه تحریکات بدنی به ارگاسم می رسید ؛ آیا پاسخ برای شما روشن است ؟ اگر بلی ، در بازگو کردن خواسته های خود به همسرتان تا چه اندازه موفق هستید ؟ بهترین راه حل در چنین مرحله ای صحبت کردن درمورد مسائل جنسی و خواسته های متقابل طرفین با یکدیگر می باشد .

نرسیدن به ارگاسم در کنار شریک زندگیتان اثرات سوئی را به همراه خواهد داشت که اثرهای منفی آن به همسر شما نیز خواهد رسید ، در نتیجه بهتر است کوچک ترین مشکلی را که در نرسیدن به ارگاسم نقش دارد ، از دکور آزار دهنده اتاق خواب گرفته تا رفتاری نه چندان خوش آیند در همسرتان ، با او در میان بگذارید و با کمک یکدیگر این مشکل را حل کنید .

مرتبط ها

قالب خبری